FOR A BETTER AND MORE BEAUTIFUL WORLD

2022

We hebben dit jaar geld gedoneerd aan Mariam Gevorgyan. Zij woont in Armenië en zit op de middelbare school. Ze volgt 4 extra vakken om naar de universiteit te kunnen. Als zij met hoge cijfers hiervoor slaagt kan ze met een studiebeurs naar een goede universiteit in de hoofdstad van Armenië.
Verder hebben we voor de derde – en laatste – keer de Kazerne Design Award gesponsord. Winnaar was Ruben Warnshuis met zijn design ‘Industrial Devolution: the Workshop’ (www.warnshuis.nl).
Ook Julien Tromp, 2e jaars student aan de Dutch Filmers Academie in Eindhoven vroeg om financiële hulp. Hij is met een groep studenten 3 weken naar Oeganda geweest, waar hij met 2 medestudenten een film gemaakt heeft over jongeren in Oeganda. Hiervoor was al veel geld ingezameld. Stichting Loyola heeft het bedrag dat ze nog tekort kwamen overgemaakt.

2021

We hebben dit jaar voor de laatste keer Diamanda La Berge Dramm ondersteund, een fantastische violiste.
En we hebben voor de tweede keer de Kazerne Design Award uitgereikt in de Kazerne in Eindhoven. Winnaar was Teun Zwets.

Heel belangrijk voor deze studenten, die door Corona in afzondering hun afstudeerproject moesten maken.

2020

We hebben dit jaar opnieuw Diamanda La Berge Dramm, een bijzonder muzikaal talent, ondersteund.
Ook hebben we Koen Kouwenaar, een getalenteerde golfer, ondersteund. Hij zal snel de stap wagen om professioneel golfer te worden.
En we hebben dit jaar voor de eerste keer de Kazerne Design Award uitgereikt in de Kazerne in Eindhoven. Winnaar was Shaakira Jassat.

2019

We hebben Ismail Swalehe in staat gesteld om zijn studie aan de Biomedical Engineering faculteit van Near East University op Cyprus goed af te ronden.
Daarnaast ondersteunen we Diamanda La Berge Dramm, een bijzonder muzikaal talent.
Ook ondersteunen we Koen Kouwenaar, een getalenteerde golfer, die over een jaar de stap zal wagen om professioneel golfer te worden.

2018

Dit jaar blijven we Ismail Swalehe ondersteunen door zijn collegegeld te betalen.

2017

We ondersteunen opnieuw Ismail Swalehe in de voortgang van zijn studie op de Biomedical Engineering faculteit van Near East University op Cyprus.

2016

Dit jaar ondersteunen we Ismail Swalehe, een bijzondere student, zoon van een dorpshoofd van een van de dorpen rond ChemChem Lodge. Hij studeert op de Biomedical Engineering faculteit van Near East University op Cyprus. Stichting Loyola betaald zijn collegegeld.