FOR A BETTER AND MORE BEAUTIFUL WORLD

Onze missie

Creatief talent

Er is veel creatief talent in Nederland. Een bijdrage aan het stimuleren van dit talent was bijvoorbeeld het sponsoren van de Kazerne Design Award, een prijs van € 5000. We hebben dit gedaan in 2020, in 2021 en in 2022.

Muzikaal talent
Jonge muzikale talenten hebben ondersteuning nodig om zich verder te kunnen ontwikkelen. Een van deze muzikale talenten is Diamanda La Berge Dramm. Zij is een veelbelovende, creatieve violiste (www.diamandadramm.com). Wij hebben haar 3 jaar ondersteund. Op haar website is te zien hoe veelzijdig begaafd zij is!
Vanaf 2023 ondersteunen wij Agostinho Sequeira, een getalenteerde Portugese marimbaspeler. Wij doen dit ook voor 3 jaar.

Sportief talent
Wij steunden onder andere Koen Kouwenaar. Hij is een jonge, veelbelovende golfer. Hij heeft een fantastische prestatie geleverd op de Dutch Open in 2021, en hij deed opnieuw mee in 2022. Wij hebben hem een paar jaar ondersteund. Nu heeft hij de stap gezet in het professionele golfcircuit.
Vanaf 2023 ondersteunen we een ander creatief talent: Benjamin Vriends, een begaafde tennisser met grote plannen voor de toekomst.

Slim talent
We ondersteunen slimme mensen met een doel dat zonder financiële hulp niet gehaald kan worden. Zo ondersteunen wij in 2022 en 2023 Mariam Gevorgyan, een jonge Armeense scholiere, om extra lessen te volgen, zodat ze in 2023 een beurs kan krijgen om te studeren op de universiteit in de hoofdstad van Armenië.